sobota, 29 września 2012

Animals

Good morning :*

Jak wam sie spało?Mi wspaniale ,wczoraj pisałam na fejsie długo z Wicką o rzeczach takich trochę bardziej tajemnych ,lecz dzisiaj chciałam napisać Wam o zwierzętach.Pamiętam jak uratowałam ok 5 kociaków mianowicie ich historia była taka ,że ich mama okociła się w piwnicy .Pewien członek mojej rodziny chciał je zabić ale ja z Wiktorią zakradłyśmy się do piwnicy i uprowadziłyśmy je z tego niebezpiecznego dla nich miejsca. Ukrywałyśmy je przez długi czas i jeszcze żyją lecz są już trochę większe.Pod koniec posta pokarzę      
wam ich zdjęcia ,oczywiście nie są to wszystkie kociaki .  Myślę ,że zrobiłam dobry uczynek ,bo nawet gdy pewien jednooki i bezdomny kotek przyszedł na osiedle to razem z mamą go wzięłyśmy do nas do domu ,ale przez moją winę Bóg go zabrał do siebie.Ale i tak od czasu do czasu świece mu znicze.





Ten kto by chciał takiego pupilka pisać w komciach.

6 komentarzy:

  1. hej obserwuję ale masz słodkie kocięta :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa jakie słodkie kotki *.* Uwielbiam te zwierzaki.Cudne zdjęcia :)
    Zapraszam jeśli będziesz chciała http://kosmetyki-dagmary.blogspot.com/
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz ;) pewnie ze obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zwierzaki! ;)

    zapraszam: http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, śliczne kociaki *.* obserwuję i zapraszam do mnie guardedd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń