czwartek, 4 października 2012

Zakupy jesienne :))

Hei Kochani !

Nie wiem o czym do Was ostatnio pisać ,ale dzisiaj wyjątkowo wpadłam na pomysł ,aby napisać o modzie na jesień. Ja osobiście nie byłam jeszcze na zakupach jesiennych ,ale mam nadzieję ,że za ok 1 tydzień pojadę. Ja zawsze byłam taką troszkę chłopczycą czyli codzienność moja to dresy i zwykłe adidasy ,ale teraz mam zamiar zmieni trochę swój styl czyli spódnice ,emu ,płaszczyki, sneakersy ,kominy itp
Mam zamiar być bardziej dziewczęca i pokażę Wam jeszcze dziś no trochę tych ubrań które mam zamiar zakupić tej jesieni. Myśle ,że to mi dobrze zrobi ponieważ jestem trochę bardziej popularna w szkole i wo gule .:)) Czy ty jesteś bardziej dziewczęca czy dresiarska ?




Ale oczywiście wszystko nie będzie takie samo tylko podałam takie przykłady.
A ty byłaś już na zakupach jesiennych?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam kominy i najwygodniejsze na świecie Emu:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    Malko

    OdpowiedzUsuń