poniedziałek, 1 października 2012

Szampon jajeczny czyli o mojej włosorutynie.

Hei Skarby :)

Dziś w szkole było ,że tak powiem bardzo fajnie w końcu zrozumiałam matematykę no bo poprzedniego roku było małe zagrożenie a teraz już spore poprawy ,bardzo polubiłam ten przedmiot.Niektórzy mogą pomyśleć ,ale idiotka ona lubi matme i na przykład spotkała np w Rzeszowie jakiegoś mojego wielbiciela to by mnie wytykał palcami.Mój blog nie jest sławny o czym bardzo dobrze wiecie ,ale jeśli chcecie możecie polecać go swoim znajomym.Codziennie komentuję (przynajmniej staram się) komentować dużo blogów i za to także mam trochę obserwacji. Jeżeli podoba Wam się mój blog to piszcie może jakieś pomysły na video ale no jak video to najszybciej mogłabym nagrać je pod koniec tygodnia ponieważ moja siostra pożyczyła sobie mój aparat oczywiście bez mojej wiedzy.Za moment opowiem jeszcze o mojej włosorutynie.A więc ja używam od niedawna szamponu jajecznego Joanna z Apteczki Babuni i mogę go jak najbardziej polecić .

Plusy szamponu jajecznego :
+ włosy po umyciu pięknie pachną,
+  miękkie i jedwabiste ,
+ miesięcznie zamiast normalnie 1 cm rośnie mi 2,5 cm

Minusy szamponu jajecznego :
-po umyciu troszkę się puszą

Ale wiem ,że jest tych szamponów podajże 2 rodzaje ale ja mam ten

Ale oprócz szamponu używam odżywki z miodem i cytryną.Także używam go od niedawna ,ale widzę trochę rezultatów i chyba pasuję do moich włosów.

Plusy odżywki z miodu i cytryny :
+ pięknie pachnie (zapach utrzymuj się bardzo długo),
+ nie skleja włosów,
+ delikatnie wygładza włosy,
+ jest bardzo wydajna ,nie trzeba jej wiele,
+ jest w bardzo dobrej cenie ok 5-10 zł ,ale ja akurat kupiłam za 6,99 zł


Nie mam minusów ponieważ bardzo polecam ten produkt i mam nadzieję ,że spróbujesz także no chyba ,że masz już swoich ulubieńców .Jak widzicie jestem fanką produktów Joanny.

No i ostatni produkt to wcierka do włosów także produkcji Joanny ponieważ większość (95 %)produktów do włosów mam firmy Joanna.

Nie mam jeszcze żadnych plusów ani minusów ponieważ kupiłam to 2 dni temu ale może ok za 2 miesiąc napiszę post ,,Ile centymetrów urosły mi włosy po 2 miesiącach używania wcierki Joanna '' czy coś w tym stylu .Pod koniec tego tygodnia zrobię zdjęcie moich włosów teraz i przez 2 najbliższe miesiące będę używać tej wcierki i zobaczymy czy jest skuteczna. A i oto jest ta wcierka 


Przepraszam za tą słaba rozdzielczość nie wiem czemu tak jest teraz ale mam nadzieję że to się poprawi:)
No to buziaczki i ciao !

1 komentarz: