piątek, 21 września 2012

Strawberries

Hei Hei Hei !
U mnie w szkole jak zwykle nudy ,ale na polskim o boziuu jakie suchary po klasie latały że masakraaa...
Ja oczywiście jak to ja zapomniałam ćwiczeń i musiała się do mnie przesiąść moja BFF Wikuśka <3
Loffciam ją :)) A ławkę za nami siedział mój bardzo dobry kolega :)
(wiecie o co chodzi )...Więc dobrze się bawiliśmy w swoim towarzystwie no a  już w czwartek impreza więc po cichu mam nadzieje że mnie zaprosi choć w to wątpie <3
A wieczór przed szkołą oczywiście bawiłam się na laptopie i się nie spakowałam do szkoły ,ale z drugiej trochę gorszej strony spakowałam kilka książek za dużo i czuję jakbym plecy straciła...

Aaaaa teraz o urodzie kilka słówek :))

Znasz dobrze truuuskawki czy tylko kojarzą ci się z pysznym owockiem???
Dziewczyny uwielbiają koktajle truskawkowe a co dopiero ciasto... Wiesz ,że te owoce nie służą tylko do jedzenia ich lecz również do... kto zgadnie??? Peelingu !!!
Osobiście w okresie jesienno zimowym trudno je upolować lecz wiosna lato Yeaa.
Jeżeli masz w domu truskawki to zmiksuj ich ok 6 i dolej troszke mleka i dosyp garstkę płatków owsianych...
Mówię wam cudeńko ale gdy zabranie nam czerwonych owocków to polecam tą oto rzecz :

To jest mój drugi sposób na gładką skórę.

A co słychać u Was? Lubicie truskawkiii ?



20 komentarzy:

  1. uwielbiam truskawki a ten peeling jest cudowny :)
    masz świetnego bloga, dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :)))

    http://incanto-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten peeling, przepysznie pachnie♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne - juz obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to dodaj mnie do obserwatorów napisz to ja Cie dodam : ) http://mmy-heart-my-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pytałaś się czy możemy obserwować swoje blogi na wzajem. Jasne :) Ja już dodaje i czekam na ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. hej , świetny blog obserwujemy !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna notka ;d Ja już obserwuje i czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. narobiłaś mi ochoty na czerwcowo-lipcowe truskawki, a ja nawet nie mam żadnych zamrożonych w tym roku :<

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście że obserwujemy.
    dodałam, teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, że obserwujemy, masz świetnego bloga :) Dodałam i czekam na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  11. truskawek nie lubię, ale słyszałam o tym peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog !:)
    peeling sama stosuje i jest świetny ;D

    jasne ze obserwujemy ;D:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubóstwiam truskawki <3
    Zapraszam do mnie - http://kajaandkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń