niedziela, 7 października 2012

Przepraszam ale nie

Hei Skarby :**

Mam dla was złą wiadomość ponieważ mam zamiar zająć się innym blogiem (przepraszam że tak zmieniam blogi jak rękawiczki ) ale mam zamiar znowu iść w inną stronę blogowania .
W sumie najpierw widziałam dziewczynę która piszę o urodzie i dlatego że była popularna to też chciałam pisać o pielęgnacji ale potem zobaczyłam drugiego wspaniałego chciałam pisać o outfitach aleto tylko przez ok 3 dni bo moja szafa nie jest megaa piękna a potem znów widziałam fajnego bloga o własnym życiu i chciałam o tym pisać i to był właśnie king-stonn.blogspot.com
Ale teraz zdecydowałam się na bloga o mojej historii z Pchełką (koniem) i jak uczę się jezdzić konno
oto ten blog pchla-i-ja.blogspot.com
Wpadajcię na nowego bloga o Pchle i o mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz