czwartek, 27 września 2012

Yeahh and Uhhhh

Hei :))
W szkole bardzo dobrze i z przyrody znów było 5 ! Na polskim było dużo śmiechu a koledzy za nami chcieli nam włosy poobcinać ,ale było fajnie .Religii nie było i mieliśmy siedzieć na bibliotece.
Impreza jak już nie wiem czy mówiłam jest odwołana ,ale możliwe ,że się odbędzie za tydzień :*
Wczoraj byłam z Wiki na koniach było supcioo ,ale zdjęcia wyśle wam kiedy indziej.
Gdy wróciłam ze szkoły ok 15 min temu zobaczyłam ,że kilka rybek zdechło ,ale wiem przez co i kogo ponieważ wczoraj mój 3 letni siostrzeniec był u mnie w domu i wsypał im całą karmę do akwarium ok 100gram i jestem wściekła muszę karmić je teraz chlebem.Jeżeli chcecie to napiszcie w komentarzach jaki chcieli byście post np Room Tour czyli mój pokój lub jakiś outfit. Macie wszystko do wyboru oczywiście nie napiszę np o tym dlaczego krowy nie latają bo w poprzednim blogu zdarzały się takie głupawe komentarze.
A no i trochę fotek z wakacji i jedno jak miałam dłuższe włosy




Mam nadzieję że to się powtórzy :**
Całuski King-Stonn

2 komentarze:

  1. Hej dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz, pozytywna z Ciebie osóbka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i zdjęcia <3 obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń