niedziela, 23 września 2012

Choooroba

Hei <3

Dzisiejszy dzień miałam przeleżeć ciepło pod kocykiem oglądając telewizor z kubkiem ciepłej herbaty ,a wieczorem iść na długi spacer...Lecz wyszło inaczej :(. Rozchorowałam się :#
Więc cały dzień poleżę pod kocykiem. Ale nie smucę się ,aż tak bardzo ponieważ mam mojego kochanego laptopa i dzięki niemu jestem dzisiaj nawet wesoła. Na śniadanko zjadłam pyszne naleśniki z jagodami mmmm
Wyglądają pysznie co???

I do tego kubek bardzo dobrej herbaty.Nie wiem z czego ona była
ale wiem że była dobra.

Resztę dnia jak już mówiłam będe relaksować się pod kocykiem i przeglądając zawartość szafy.pl.
Aaaaa bo bym zapomniała co myślicie o tych brudno-różowych emu ?

Już jutro będą lepsze zdjęcia ponieważ dostałam Aparat...
Tobie też podobają się emu?

7 komentarzy:

  1. Też jestem chora -.-
    Mam emu ale kolor kawowy ;)

    gabu-site.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilką zjadłam naleśniczki ! ^,^

    + Obserwujemy ?

    < be-yoursellf.blogspot.com >

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne różowe emu <3
    bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podobają beżowe emu, ale różowe też są spoko :D
    mm, pycha te naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe emu sa fajne ale może będą sie.szybko brudzić?

    A naleśniki wyglądają bosko;)

    OdpowiedzUsuń